CAST / CAT

Recepcionistes i Atenció Telefònica

La importància de ser ben atès

 

A EMC som conscients de la importància que tenen per a les empreses una bona recepció i atenció telefònica. Són els primers esglaons de l'organització i bona part de la imatge de l'empresa recau sobre ells.

 

Així, és normal que no escatimem esforços en la seva formació i podem assegurar que els nostres professionals destaquen pel seu tracte cordial, eficiència i bona presència.

 

 

Ens caracteritzem per mantenir una estreta relació amb el client, una de les premisses és escoltar-lo atentament, comprendre les seves necessitats i oferir-li solucions de la manera més competent i econòmica possible.

 

Els nostres clients saben que contractar els nostres serveis és garantia d'èxit.

 

Demanar informació

EMC SERVEIS I CONTROL, S.L. com a empresa de serveis auxiliars per a tercers, té com a missió donar resposta a mida d’una manera àgil, efectiva i d’alta qualitat, proporcionant satisfacció i estalvi als nostres clients.

Es per aquest motiu que ha implantat un Sistema Integrat de Gestió (SIG) en base a les normes UNE-EN-ISO-9001 de qualitat i UNE-EN-ISO-14001 de Sistemes de Gestió Ambiental, per a millorar la qualitat dels seus serveis tenint en compte el medi ambient i la seva conservació i defineix els principis d’actuació següents:

 

  • • Excel·lència: aconseguir la fidelització del client donant serveis amb responsabilitat, que generen confiança en els nostres clients per la nostra manera de treballar, seriositat, professionalitat i responsabilitat amb la que intentem solucionar els seus problemes.
  • • Innovació: millorar de manera continuada els nostres serveis, així com els nostres processos interns a partir dels objectius establerts anualment.
  • • Professionalitat: garantir la formació específica segons la normativa vigent, fomentar la formació, sensibilització i motivació del nostre equip, així com la participació mitjançant el treball en equip i l'aportació de suggeriments.
  • • Sostenibilitat: buscar i adoptar les mesures necessàries per protegir el medi ambient, prevenir la contaminació i preservar els recursos naturals, fent un ús sostenible dels mateixos.
  • • Compliment: complir els requisits dels nostres clients, la legislació aplicable i altres requisits subscrits, relacionats amb els serveis oferts o amb els aspectes ambientals definits, així com preservar la confidencialitat de la informació i les dades amb què treballem.
  • • Ètica: assegurar el comportament ètic en totes les nostres actuacions. Fomentar la diversitat i la igualtat d'oportunitats independentment de la raça, gènere, religió o discapacitat. Donar suport i respectar la protecció dels drets humans fonamentals reconeguts internacionalment.
  • • Seguretat: utilitzar la millora contínua en la prevenció dels danys i deteriorament de la salut com a base de les nostres activitats laborals, incloent la coordinació amb el personal col·laborador extern, els clients i els proveïdors.

Aquest política es d’obligat compliment per tot el personal de EMC SERVEIS I CONTROL, S.L. i està a l'abast de totes les nostres parts interessades mitjançant la publicació al nostre web.

 

Jordi Adroer
Direcció